Jdi na obsah Jdi na menu
 


Doppelmayr: Kompetentní servis na celém světě

Když je potřebná podpora při revizních a údržbových pracích nebo v případě náhlé poruchy: služba zákazníkům společnosti Doppelmayr je na místě.

„Snažíme se rychle postarat o lanovky společnosti Doppelmayr a efektivně se starat o náklady a kompetentně zodpovídat technické otázky.“ Podle vedoucího služeb zákazníkům Petra Thurnera se jeho sekce vnitřně ztotožnila s podnikatelskou filosofií společnosti Doppelmayr/Garaventa. Když chceme být dobří, nemůžeme polevit, ale musíme se snažit být lepší. Pustili jsme se do obohacení naší nabídky o výkon služeb zákazníků na celém světě. Klademe důraz na to, aby byli naši spolupracovníci i v nejvzdálenějších končinách světa dobře zaškolení a aby všude, kde je to potřeba, měli k dispozici nejdůležitější a nejčastěji potřebné náhradní díly a nástroje. Spolupracovníci zákaznické služby jsou univerzální. Pracují v oblastech mechaniky, elektrotechniky a hydrauliky a v případě potřeby vědí, kde mohou rychle najít správné řešení problému. „Nikdo dnes nemůže podstoupit riziko, aby jeho zařízení dlouho stála. Velká využitelnost zařízení je alfou a omegou v obchodě s lanovkami. Proto se staráme o zařízení našich zákazníků během celé délky jejich životnosti. A našim zákazníkům jsme k dispozici nepřetržitě – 24 hodin 365 dní v roce!“

Peter ThurnerPeter Thurner, služba zákazníkům společnosti Doppelmayr: Rychlá a kompetentní podpora je pro nás důležitá.

 

 

 

 

 

Výměna lanových kotoučů na lanovce 6-MGD Hua Shan v Shanxi v Číně. Díky dobrému servisu bylo možné vyhnout se prostojům a prodloužit životnost lanovek. 

servis2.jpg